Blooming Sparkly Red Rose

For English

Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Memebox: A Korean Beauty Box


  Γεια σας και πάλι! Αποφάσισα αντί να ανεβάσω το τελευταίο part των ποστ για τις κορεάτικες ΒΒ creams μου, να σας μιλήσω σήμερα για μία από τις τελευταίες μου αγάπες. Άργησα λιγάκι να ανεβάσω κάποιο ποστ γιατί ήμουν άρρωστη και τις τελευταίες μέρες ψοφούσα με μεγάλη επιτυχία! : D
  Ίσως είστε καινούριες στα κουτιά ομορφιάς σαν εμένα , ίσως όχι. Για να είμαι ειλικρινής, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα στην λίστα επιθυμιών μου, που απλά δεν μπορούσα να βρω λόγο να ασχοληθώ και με αυτά! Εδώ ακόμα δεν ξέρω καλά όλα αυτά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα (και τώρα έχω και λόγο για να μην τα μάθω). Από τα λίγα πράγματα που είχα δει όμως, δεν με είχε ενθουσιάσει κάποιο. Όμως, κάποια μέρα ενημερώθηκα για την ύπαρξη του Memebox και η ζωή άλλαξε..κυρίως για το πορτοφόλι μου! Lol
  Το Memebox είναι ένα κορεάτικο beautybox, το οποίο έχει επίσης κυκλοφορήσει την Global έκδοση του. Δεν είναι ακριβώς συνδρομητικό κουτί, που σημαίνει ότι αγοράζετε το κάθε κουτί μόλις βγει και για όσο διαρκεί το στοκ. Πλέον στέλνουν σε 32 χώρες, μέσα και η Ελλάδα (Yayyy!). Εάν εγγραφείτε μέσω e-mail, θα σας ενημερώνει κάθε φορά που βγαίνει καινούριο κουτάκι. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Memebox στο επίσημο site.

  Πριν σας πω για το ίδιο το κουτί, λίγες λεπτομέρειες. Έλαβα 3 κουτιά μέχρι στιγμής και όλα έφτασαν χωρίς προβλήματα. Κάνετε pre-order για το κάθε κουτί. Αυτό σημαίνει απλά ότι το αγοράζετε πριν από την ημερομηνία αποστολής, η οποία αναφέρεται σαφώς για κάθε ένα. Μέχρι στιγμής, όταν φτάνει αυτή η ημερομηνία τα περισσότερα είναι sold out. Μάλιστα τα περισσότερα memeboxes γίνονται sold out λίγες μέρες αφού βγουν online.. Γενικά, υπάρχουν διάφοροι τύποι κουτιών: το απλό Memebox, το SuperBox, το Luckybox, το Mini, το Naked και οι πιο πρόσφατες προσθήκες Scentbox και Colorbox. Οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τον τύπο, π.χ. το Mini κοστίζει $15 μαζί με τα έξοδα αποστολής, το απλό Memebox κοστίζει $23 και τα έξοδα αποστολής, αν επιλέξετε την απλή μέθοδο, είναι $6.99 [Σημείωση : το Memebox έρχεται με EMS]. Απλά επισκεφθείτε την ιστοσελίδα και δείτε με τα ματάκια σας!
  Αν σας ενδιαφέρουν τα κορεάτικα προϊόντα ομορφιάς και θέλετε να δοκιμάσετε κάποια, το Memebox είναι μια τέλεια λύση για αυτό! Εάν είστε φαν, αγαπάτε ή είστε κολλημένες σαν κι εμένα με τα beauty products from Korea, τότε προσοχή, η ευθύνη δικιά σας αν κυλήσετε! : P


Unboxing


   Το πρώτο Memebox που παρήγγειλα ήταν το No.5. Όταν έφτασε ο ενθουσιασμός μου ήταν στα ύψη! Το κουτί ήταν γεμάτο με καλούδια, σε full size, deluxe δείγματα (τα οποία ειλικρινά νόμιζα ότι ήταν τα full size προϊόντα!) και πολλά δειγματάκια. Από τότε έχω χρησιμοποιήσει κάποια από αυτά, αλλά ευτυχώς έχω κρατήσει τις φωτογραφίες (να 'ναι καλά το Instagram: D), κι έτσι μπορώ να σας δείξω τι υπήρχε μέσα.


  Όπως μπορείτε να δείτε, ήρθε ωραία πακεταρισμένο, όλα τα πράγματα μέσα ήταν σώα. Η κρέμα σώματος DermaB είναι πολύ καλή, έχει 100ml και είναι ένα από τα deluxe δείγματα... Ναι, καλά διαβάσατε! Το Pore Control Essence είναι άλλο ένα από τα αγαπημένα μου από αυτό το κουτί, περιέχει 30ml και είναι το full size, η τιμή του κανονικά στα $46, σύμφωνα με το ενημερωτικό χαρτάκι που υπήρχε στο κουτί (το οποίο δεν μπορώ να βρω τώρα). Το lipgloss είναι πολύ ωραίο, δεν κολλάει κι έχει ένα χαριτωμένο ροζ χρώμα και ήταν επίσης ένα deluxe δείγμα. Το CNP Laboratory Cleanser είναι καλό, αλλά δε με τρέλανε. Από τα δειγματάκια δεν έχω χρησιμοποιήσει πολλά, επειδή έχω πολλά για να δοκιμάσω ακόμα, αλλά ένα που χρησιμοποίησα και μου άρεσε πολύ ήταν το Dear Jane Touch the Silk Velvet Primer, το οποίο μύριζε τριαντάφυλλα και έκανε πολύ καλή δουλειά!
  Μετά από ένα σύντομο διάστημα που το Memebox σταμάτησε το international shipping και κόντεψα να πάθω καρδιακό (εντάξει, ξέρετε τι εννοώ :P ), επανήλθε και βγάλανε πολλά ακόμα κουτιά (άλλαξε και λίγο η συσκευασία)! Τα επόμενα δύο που πήρα ήταν το Memebox από banila co. και το Superbox από TonyMoly!


  Η banila co. και η TonyMoly είναι πολύ γνωστές και αγαπημένες εταιρίες! Θα ξεκινήσω με το banila co. κουτί, και θα πω το μόνο μικρό αρνητικό που βρήκα σε αυτό, για να το βγάλω απ' τη μέση. Με μια πρώτη ματιά το κουτί φαινόταν κάπως "άδειο", εννοώ θα περίμενε κανείς κάτι, λίγο περισσότερο. Αλλά αν λάβω υπ' όψιν την τιμή των προϊόντων και την τιμή του κουτιού, τότε δεν μιλάω! Την CC cream base την είχα ξαναδοκιμάσει και είναι στην λίστα "To Buy", έτσι χάρηκα για τα δείγματα του pack και της brightening cream από την ίδια σειρά. Το highlighter έρχεται σε μια funky (ίσως όχι το πιο κατάλληλο επίθετο?) συσκευασία και δίνει μια ωραία διακριτική λάμψη, χωρίς να είναι chunky ή glittery, και για μένα έτσι ακριβώς πρέπει να είναι! Η σκιά ματιών είναι ένα χρυσό χρωματάκι και το eyeliner είναι ένα ωραίο καφέ, επίσης αδιάβροχο και δεν μουτζουρώνει. Το lip balm φαίνεται χαριτωμένο, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω τεστάρει πλήρως ακόμα.
  Πάμε στο TonyMoly Superbox. Θα μπορούσε να μαντέψετε ότι όταν το άνοιξα, ακούγονταν κάτι επιφωνήματα χαράς μέσα στο σπίτι, και δεν θα κάνατε λάθος! :P Η εταιρία TonyMoly έχει πολλά καταπληκτικά προϊόντα ομορφιάς, έτσι αναρωτιόμουν τι θα περιείχε αυτό το Superbox! Μια μικρή σημείωση εδώ,τα  SuperBox έχουν προϊόντα σε full size μόνο, όχι δείγματα.


  Το πρώτο είναι μια κρέμα περιποίησης της επιδερμίδας, από την σειρά Floria, και περιμένω να τελειώσει κάποια από τις κρέμες μου για να την δοκιμάσω. Το Tomatox Massage Pack είναι κάτι σαν μάσκα, σε αυτό το τέλειο δοχείο-ντομάτα, αν και ακόμα δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω, οπότε ίσως να σας μιλήσω σε άλλο ποστ για αυτό. Μετά είδα το Petite Bunny Gloss Bar, το οποίο είναι σαν lip balm, αλλά αφήνει ένα ωραίο χρώμα στα χείλη. Είχα ήδη το No.3 και το αγαπώ για καθημερινό casual μακιγιάζ, και το No.4 ήταν το επόμενο που ήθελα να αγοράσω, αλλά το Memebox φρόντισε γι 'αυτό! Το Pocket Bunny Sleek Mist είναι ένα σπρέι για το πρόσωπο, για λιπαρό δέρμα, αρκετά δροσιστικό και δεν πρόσεξα να έχει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά. Το Eggpore Silky Smooth Balm είναι στην πραγματικότητα ένα primer το οποίο βοηθάει στην κάλυψη των πόρων για να απλώνεται η βάση πιο εύκολα, και έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο χρυσό αυγό! Έπειτα, ένα σετάκι με βερνίκια νυχιών. Επειδή δεν έχω πολλά nudes, θα έλεγα ήταν ευπρόσδεκτο στην οικογένεια :D! Και τέλος, το Mr. Smile Patch είναι ένα patch υδρογέλης για τις γραμμές έκφρασης από το γέλιο. Τα περισσότερα από αυτά, παραμένουν προς τεστάρισμα.... ;)

  Λοιπόν, πως σας φαίνεται; Θα σας ενδιέφερε κι εσάς το Memebox; Θα περιμένω τα σχόλια σας! Και καθώς το κρύωμα μου έχει αρχίσει και υποχωρεί, θα επανέλθω το συντομότερο δυνατόν με νέο ποστ! Τα λέμε! xoxo

Υ.Γ Ανέφερα ότι το Memebox έχει τώρα ελαφρώς διαφορετική συσκευασία. Αυτό εννοούσα. No big deal πραγματικά!



UPDATE: Η Smugnificent έχει ανεβάσει βίντεο unboxing στο YouTube από το Memebox Mask Edition #1. Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

6 σχόλια:

  1. Αυτό με τη ντομάτα άρεσε πολύ στην αδερφή μου!
    θα το πάρω κ γω κάποια στιγμή, όσα κορεάτικα προϊόντα έχω δοκιμάσει μου έχουν αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραία!!άλλη μια στο fanclub των κορεάτικων beauty products!!έτσι να γίνουμε πολλές!!! :D

      Διαγραφή
    2. http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2014/01/review-etude-house-makeup-line.html
      εδώ λέω για etude house.
      γενικά τα περισσότερα κορεάτικα πρέπει να είναι αποτελεσματικά προϊόντα απ' ότι ακούω..

      Διαγραφή
    3. Όσα έχω δοκιμάσει,απ'όποια εταιρία και να ήταν δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Στη χειρότερη απλά να μη δεις ορατά αποτελέσματα.Η Etude είναι από τις αγαπημένες μου!
      Είναι η φιλοσοφία τους τέτοια,τα πρότυπα ομορφιάς.Εστιάζουν στο να έχεις ή να δημιουργείς το τέλειο δέρμα πρώτα με τα προϊόντα περιποίησης και μετά απλά να το αναδεικνύεις με το μακιγιάζ (γι' αυτό δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει, το μακιγιάζ που προωθούν οι εταιρίες ως επί το πλείστον είναι πολύ απαλό από άποψης χρωμάτων.Εστιάζουν πολύ στο δέρμα). Είναι γλυκούληδες!! XD

      Διαγραφή
  2. eeee auta ta patches ta thelw opws kai tin ntomata!!!eee re aspa ti mas kaneis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή