Blooming Sparkly Red Rose

For English

Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

My korean BB creams and a closer look!

Γεια σας!!!
Το πρώτο μου ποστ!!!Ναιιι!!
   Σκεφτόμουνα με τι να αρχίσω και το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό έχει να κάνει με μια από τις μεγαλύτερες αγάπες μου στον κόσμο της ομορφιάς!Όπως θα διαπιστώσετε, είμαι μεγάλη φαν τον Κορεατικών καλλυντικών. Για την ακρίβεια είμαι εθισμένη,τα θέλω όλα!! :D
   Έτσι,για αυτή την σειρά αναρτήσεων, είπα να ξεκινήσω με τα πρώτα προϊόντα που ήρθα σε επαφή, που δεν είναι άλλα από τις κρέμες ΒΒ. Όλες γνωρίζετε, έχετε ακούσει και πολλές από εσάς έχετε χρησιμοποιήσει κρέμες ΒΒ μέχρι τώρα. Υπάρχουν άπειρα ποστ και βίντεο στο Youtube που εξηγούν τι είναι οι κρέμες αυτές. Εν συντομία,είναι ένα προϊόν περιποίησης προσώπου,με διάφορα ευεργετικά συστατικά όπως λευκαντικοί, αντιγηραντικοί παράγοντες και/ή αντηλιακή προστασία, αλλά παράλληλα προσφέρουν από ελαφριά μέχρι μέτρια κάλυψη, όπως ένα foundation. Όταν ξεκίνησα να ψάχνω το θέμα με τις κρέμες ΒΒ περίπου ένα χρόνο πριν, ένα από τα πράγματα που συχνά πετύχαινα και άκουγα ήταν ότι τίποτα δεν ξεπερνάει τις Ασιατικές, και συγκεκριμένα τις Κορεάτικες. Η φίλη μου η Smug (κατά κόσμον Μυρόνα-αγάπηηη!!) είχε προτείνει την Skin79 Super+ BB,στην ροζ συσκευασία,την οποία είχε χρησιμοποιήσει και της άρεσε..Κι έτσι ξεκίνησαν όλα!! :D Πληροφοριακά,το δέρμα μου είναι λιπαρό και είχα ήπια ακμή, την οποία όμως πλέον έχω αντιμετωπίσει με την βοήθεια δερματολόγου. Καθημερινά πλέον,η ΒΒ είναι το προϊόν στο οποίο στρέφομαι για την βάση του μακιγιάζ. Η αλήθεια είναι ότι πάνε μήνες από τότε που χρησιμοποίησα τα foundations μου!!
   Στην φωτογραφία πιο πάνω βλέπετε την τωρινή συλλογή μου από ΒΒ κρέμες, κάποιες τις έχω για πρώτη φορά και κάποιες τις έχω αγοράσει ξανά. Αποφάσισα αντί να μιλήσω για όλες μαζί σε μια ανάρτηση,θα σας μιλάω για 2 κάθε φορά! Είναι πιο εύκολο και για μένα. P Πάμε λοιπόν!!

For the English version click h e r e


Missha M Perfect Cover BB Cream No.23, 50ml



   Δεν ξεκινάω τυχαία με αυτήν. Είναι μια από τις αγαπημένες μου!Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα όταν την πήρα στα χέρια μου, ήταν πόσο θυμίζει τα προϊόντα πολυτελείας η συσκευασία. Έρχεται σε σωληνάριο με αντλία (μεγάλο πλεονέκτημα), η οποία λειτουργεί χωρίς προβλήματα, κι έτσι ένα πλήρες πάτημα μου αρκεί τις περισσότερες φορές για όλο το πρόσωπο.
  Τώρα πάμε στην κρέμα καθαυτή. Όπως πολλές κρέμες ΒΒ έχει ελαφριά κρεμώδη σύσταση, ούτε πηχτή ούτε υδαρή, κι έτσι απλώνεται πολύ εύκολα. Με την πρώτη ματιά, φαίνεται να γκριζάρει κάπως, χαρακτηριστικό που το έχουν πολλές από τις Ασιατικές ΒΒ, αλλά όταν απλώνεται στο πρόσωπο αυτό εξαφανίζεται. Μάλιστα φαίνεται να έχει ροζ υποτόνους, το οποίο είναι ιδανικό για το δικό μου δέρμα. Όσο για το άρωμα της, είναι ανεπαίσθητο και θυμίζει ακριβές κρέμες περιποίησης.
   'Όπως οι περισσότερες κοπέλες με λιπαρό δέρμα, πάντα χρησιμοποιώ πούδρα όταν θα κάνω το μακιγιάζ μου με ΒΒ cream, άσχετα με ποια. Το τελείωμα που αφήνει η Missha M Perfect Cover είναι αρκετά φυσικό θα έλεγα, σίγουρα όχι ματ, αλλά όχι και σούπερ λαμπερό, όπως κάποιες άλλες ΒΒ. Από άποψη κάλυψης, είναι από τις πιο καλυπτικές, από αυτές που έχω δοκιμάσει. Και όταν χρειάζομαι να καλύψω κάποιες ατέλειες, όπως κάποιο σπυράκι, χρησιμοποιώ concealer.
   Επίσης, έχει αρκετά μεγάλη διάρκεια. Ποτέ δεν έχω υπολογίσει τις ώρες, αλλά συχνά θα κάνω το μακιγιάζ μου το πρωί στις 10, πριν φύγω για το μάθημα Γερμανικών, και το αφαιρώ τα μεσάνυχτα που γυρνάω από την δουλειά. Πέρα από κάποια touch-up με πούδρα,και το ότι στα σημεία που τα χέρια μου πιάνουν το πρόσωπο μου (δε μπορώ να το αποφύγω!) έχει φύγει ως ένα βαθμό, βρίσκω ότι είναι ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση,και χωρίς να έχει αλλάξει το χρώμα!!
   Αν υπάρχει κάτι να αναφέρω σχετικά με την Missha M Perfect Cover είναι ότι δεν στεγνώνει άμεσα. Χρειάζεται συνήθως 1-2 λεπτά, πριν βάλω την πούδρα μου. (Σημείωση: Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ της Maybelline την Dream Matte Powder ή την Rimmel Stay Matte).
  Την έχω βάλει μόνη της, δηλαδή πάνω από την ενυδατική μου, πάνω από primer, πάνω από CC cream, και σε όλες τις περιπτώσεις είχε πολύ καλή απόδοση! Επιπλέον, δεν μου έχει προκαλέσει ποτέ ξεσπάσματα ακμής, ούτε καν είχε χειροτερέψει την ακμή μου όταν έκανα την θεραπεία και την χρησιμοποιούσα.
Missha M Perfect Cover BB No.23
   Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες όπου την έχω απλώσει στο χέρι μου (αγνοείστε την κοκκινίλα μια ζωή έτσι είναι :P). Ελπίζω να φαίνεται καλά, καθώς παλεύω να πιάσω λίγο φως για να βγάλω τις φωτογραφίες σ' αυτό το Σαββατιάτικο συννεφιασμένο απόγευμα.
Αυτή ήταν η Missha M Perfect Cover BB!!Την έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει εσείς?Τι έχετε να πείτε?Και αν όχι, είχατε ακούσει ξανά για αυτήν, ή σκεφτεί να την αγοράσετε?
Υ.Γ: Απ' όσο γνωρίζω υπάρχουν 3 αποχρώσεις, ή τουλάχιστον μόνο 3 μπορώ να βρω εγώ, στους πωλητές στο eBay από τους οποίους ψωνίζω. Στην αρχή είχα πάρει 2 από τις μικρότερες συσκευασίες των 20ml στην απόχρωση 21,την μεσαία, και τις χρησιμοποίησα, αλλά επειδή ήταν αρκετά ανοιχτή για το ήδη χλωμό μου πρόσωπο, μετά αγόρασα αυτήν που χρησιμοποιώ τώρα στην κανονική συσκευασία των 50 ml στην απόχρωση 23,που μου ταιριάζει τέλεια!
UPDATE:(ντροπή μου :P) Ξέχασα να αναφέρω ότι αυτή η ΒΒ Cream έχει δείκτη αντηλιακής προστασίας SPF42!!Πολύ καλό, δεν νομίζετε??

Αγόρασα την Missha M Perfect Cover BB από ε δ ώ

Etude House BB Magic Cream Type:Refreshing, 35ml {Discontinued :-( }



Εδώ μιλάμε για μεγάλο καημό..Η Etude House είναι από τις αγαπημένες μου Κορεάτικες εταιρίες καλλυντικών!!Γιατί αποφάσισαν να σταματήσουν την παραγωγή αυτής εδώ της ομορφιάς δεν θα το καταλάβω ποτέ!Τελοσπάντων, είναι η δεύτερη αγαπημένη μου ΒΒ cream. Την είχα αγοράσει στον τύπο "Refreshing", που προοριζόταν για λιπαρά δέρματα. Η συσκευασία είναι απίστευτα χαριτωμένη και δεν ξέρω αν το βλέπετε?Είναι ολογραφικό το κουτάκι!!! Επίσης έρχεται σε σωληνάριο των 35ml,με αντλία, που είναι και ο πιο εύχρηστος τύπος συσκευασίας.
   Η ΒΒ αυτή είναι λίγο πιο υδαρή απ' ότι η Missha M, έχει επίσης ελαφριά σύνθεση,κι έτσι δεν νιώθεις σαν να κάθεται ένα βάρος στο πρόσωπο σου,απλώνεται δε πανεύκολα. Από πλευράς χρώματος, είναι ελαφρώς με πιο κίτρινους υποτόνους,αλλά και πάλι, όταν απλωθεί στο πρόσωπο δεν είναι ορατό. Η μυρωδιά της μου θυμίζει βότανα,χωρίς να είναι όμως έντονη, και εξάλλου εξαφανίζεται σχεδόν αμέσως μετά την εφαρμογή της.
   Η BB Magic cream στεγνώνει γρήγορα και δίνει ένα φυσικό, ίσως και λίγο πιο ματ, αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώ όπως και να έχει πούδρα, γιατί όπως σας είπα, έχω λιπαρό δέρμα, και ποτέ δε βγαίνω από το σπίτι χωρίς πούδρα! Όσον αφορά την κάλυψη που δίνει, θα έλεγα ελαφριά προς μέτρια. Συνήθως ένα πλήρες πάτημα αρκεί για το πρόσωπο μου, και θα βάλω concealer όπου χρειαστεί. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να την χρησιμοποιώ όσο συχνά θα ήθελα,γιατί δεν θέλω να μου τελειώσει. :/
  Η διάρκεια της επίσης δεν διαφέρει από αυτήν της Missha M. Εξάλλου,σε καθημερινή βάση γυρνάω σπίτι αργά το βράδυ και κατά την διάρκεια της μέρας δεν ξαναεφαρμόζω το μακιγιάζ μου, πέρα από την πούδρα και το κραγιόν μου. Επιπλέον, δεν έχω παρατηρήσει ποτέ η Etude House BB Magic cream να οξειδώνεται στο πρόσωπο μου,παρ' όλο που το δέρμα μου είναι λιπαρό.
   Την έχω χρησιμοποιήσει επίσης μόνη της,με primer, πάνω από CC και δεν με απογοήτευσε. Ούτε μου προκάλεσε ακμή η χρήση της. Γενικά είναι μια πολύ καλή ΒΒ cream!! Παρακάτω θα δείτε swatches (και μια μικρή γρατζουνιά κλασικά στο χέρι μου :P):
Etude House BB Magic Cream Type Refreshing
Αυτή ήταν η Etude House BB Magic cream!!Μήπως σταθήκατε τυχερές και την πήρατε πριν σταματήσει?Σας άρεσε??
Και εδώ τελειώνει αυτή η ανάρτηση για σήμερα!!Θα επανέλθω με το επόμενο σετ ΒΒ από την μικρή μου συλλογή!!Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το πρώτο μου ποστ!!!Έχω καταενθουσιαστεί καθώς το γράφω!!!Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!
Αφιερωμένο στις αγάπες: Smug,Cel,Στέλλα,Ελένη,Άννα και Έλενα για την ενθάρρυνση!!Σας φιλώ!!

INFO:
Ηλικία 20-30
Τύπος δέρματος: Λιπαρό
Απόχρωση: NW20 (Νομίζω :D)

10 σχόλια:

  1. Ας εγκαινιάσω τα σχόλια στην ελληνική εκδοχή :) Καλώς όρισες στο beauty blogging Άσπα μου, έχεις πολλά και όμορφα να μοιραστείς μαζί μας, χαίρομαι πολύ που ξεκινάς.
    Τα κορεάτικα καλλυντικά τα γνωρίζω πολύ επιφανειακά, έχω ακούσει μεν τα καλύτερα αλλά δεν έτυχε ακόμη να αποκτήσω πολλά στη συλλογή μου.
    2 πραγματάκια έχω δοκιμάσει και το ένα ήταν η ΒΒ η τελευταία που μας δείχνεις. Εξαιρετική την είχα βρει, αν και με λίγο περίεργη μυρωδιά, περιμένω να δω τι θα βγει στη θέση της (ή έχει ήδη βγει κάτι).

    Καλή αρχή και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Ελενάκιιιι!!!Καλώς σας βρήκα και εδώ!! :D
    Τα κορεάτικα καλλυντικά είναι να μην τα μάθεις...γιατί μετά κολλάς!!!
    Απ'ότι είδα δεν έχουν ανανεώσει την συγκεκριμένη ΒΒ,απλά στην θέση της είχε βγει η πιο καινούρια τους, η Precious Minerals..Καμία σχέση με αυτήν!Χμμ,στην αρχή και μένα με παραξένεψε η μυρωδιά της,αλλά δεν την βρήκα ενοχλητική,απλά ποτέ δε μπόρεσα να προσδιορίσω τι ακριβώς μου μυρίζει...κάτι σε βότανο μου φέρνει...
    Ελπίζω να σου αρέσουν και τα υπόλοιπα!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχη κορίτσι σου εύχομαι! Εγώ από κορεατικα εχω δκιμάσει μόνο το etude haouse BBdation και μπορω να πω οτι μου ειχε αρεσει αρκετα! Keep blogging with fun!
    kisses
    Mary
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ευχαριστώ πολύ!!Always with fun,αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να το κάνει κανείς :)

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή Άσπα :) Δεν είμαι φαν των bb cream γιατί σαν κορίτσι με ακμή φοβόμουν ότι δεν καλύπτουν καλά.. Ίσως δοκιμάσω όμως κάποια από αυτές που μας δείχνεις!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κλεονίκη!Κι εγώ είχα αμφιβολίες για την κάλυψη,αλλά αυτή της Missha κάνει καλή δουλειά..Σίγουρα όχι όπως ένα foundation,αλλά αρκετά καλυπτική.

      Διαγραφή
  5. η m perfect βγαίνει σε 5 αποχρώσεις:13,21,23,27,31 αλλά όντως είναι δύσκολο να βρεις τις 2 τελευταίες. Την έχω και μου αρέσει πολύ. Εννοείται είχα κάνει και review στο blog μου. Ένα κακό είναι ότι έχει parabens. Είδα βεβαίως και μία άλλη από missha(χωρίς parabens) και φαίνεται κι εκείνη καλή!
    Ωραία ανάρτηση!
    p.s. σύμπτωση: κ εγώ πήρα 20 ml την 21, κ μετά παρήγγειλα 50 ml την 23! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια,δεν ανήκω στο κύμα που ψάχνει πολύ αυτό με τα parabens. Αναρωτιέμαι η 31 τι στο καλό χρώμα να έχει.. :D
      Χεχεχε ε,ναι!!Να δοκιμάσουμε πρώτα πριν πάμε στα 50ml!
      Ευχαριστώ!! ^_^

      Διαγραφή
  6. καταρχην καλως ηρθες!κατα δευτερον ξερεις οτι τα περιμενα πως και πως αυτα τα ποστς καθως με λες και ασχετη!τα φωτα σας λοιπον!οπως φαινεται καμια απο τις δυο δε θα μου ταιριαζε αλλα και παλι θα περιμενω να δω τη μια που μπορει να ειναι για ξηρα!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσa merciiii!!!Σε έχω βολέψει ήδη στο Part2... :D

      Διαγραφή