Blooming Sparkly Red Rose

For English

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014

Μy Skin79 BB Creams

  Ουφ ουφ .. οι καύσωνες άρχισαν να έρχονται (κι εγώ είμαι παιδί του χειμώνα) και οι εξετάσεις για το πτυχίο Γερμανικών πλησιάζουν .. Πάμε μία όλοι μαζί: ΑΑΑΑΑΑΑΑ! o_o 

   Να' μαι και πάλι με ένα ακόμη ποστ για ... μαντέψτε .... ΒΒ creams! Γι 'αυτό το τελευταίο μέρος της σειράς My BB creams, θα σας μιλήσω για 3 διαφορετικούς τύπους της ίδιας (σχεδόν ) ΒΒ .. Πρόκειται για την Skin79 Super+ Beblesh Balm, την Hot Pink, την UV Interception και την VIP Gold Collection. Μια μικρή παρένθεση εδώ για το όνομα: Beblesh Balm... Έχω διαβάσει ότι "δημιούργησαν" την λέξη αυτή, επειδή κάποιος είχε κατοχυρώσει τον όρο "Blemish Balm".. Αγαπώ τους Κορεάτες και τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα αγγλικά, και όχι, δεν το εννοώ υποτιμητικά! ^ _ ^ 

   Ας ρίξουμε μια ματιά!


Skin79 Super+ Beblesh Balm BB Triple Functions (Hot Pink)


  Αυτή είναι η πρώτη κρέμα ΒΒ που είχα αγοράσει και δοκιμάσει, μετά από πρόταση της φίλης Smug. Νομίζω ότι είναι επίσης μια από τις πιο δημοφιλείς (αν όχι Η πιο δημοφιλής) ασιατικές BB στον δυτικό κόσμο. Οι πρώτες μου εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Μου άρεσε η εφαρμογή, το χρώμα της, αλλά έμεινε λίγο στην άκρη καθώς άρχισα να δοκιμάζω άλλες κρέμες ΒΒ, τις οποίες βρήκα πιο κατάλληλες για το δέρμα και τις ανάγκες μου. Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή BB cream και την χρησιμοποιώ που και που.
  Έχω αγοράσει μόνο τις μικρές συσκευασίες (15g) και από τις 3 αυτές ΒΒ creams, επειδή θεωρώ είναι πιο βολικές. Η συσκευασία είναι κομψή, έχει αντλία, και προσωπικά μου θυμίζει περισσότερο προϊόν περιποίησης παρά μακιγιάζ (και στην ουσία είναι). Η ΒΒ καθαυτή είναι κρεμώδης, αλλά όχι πολύ πηχτή, εφαρμόζεται ομοιόμορφα και εύκολα. Όσον αφορά την απόχρωση, βγαίνει μόνο σε μία (όπως όλες), φαίνεται λίγο γκρι με την πρώτη ματιά, αλλά έχει μπεζ- ροζ υποτόνους, και ταιριάζει με το δέρμα μου πολύ καλά. Επιπλέον, έχει ένα διακριτικό ευχάριστο άρωμα, το οποίο φεύγει μετά την εφαρμογή.
  Ένα από τα πράγματα που μου αρέσει επίσης, είναι ότι αφήνει ένα ημι -ματ τελείωμα, ωστόσο, αν έχετε λιπαρό δέρμα όπως εγώ, αν δεν χρησιμοποιείτε πούδρα για να σετάρετε, αυτό το ματ τελείωμα δεν θα διαρκέσει για πολύ, ειδικά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, που λιώνουμε σαν παγωτό :P. Όσον αφορά την κάλυψη, θα έλεγα ότι αποδίδει αρκετά καλά, αλλά ο λόγος για τον οποίο προτίμησα τελικά άλλες BB creams είναι επειδή όταν είχα προβλήματα με την ακμή δεν με κάλυπτε αρκετά. Δεν στεγνώνει το δέρμα, αλλά δεν καλύπτει ατέλειες και κοκκινίλες όσο χρειαζόμουν. Τώρα που ευτυχώς δεν χρειάζομαι πάρα πολύ κάλυψη άρχισα να την χρησιμοποιώ ξανά. Μάλιστα, για να αποφύγω την υπερβολική λιπαρότητα δεν χρησιμοποιώ ενυδατική πριν, καθώς η Skin79 BB παρέχει επαρκή ενυδάτωση από μόνη της. Πρέπει να πω όμως, έχω άλλες ΒΒ  creams που διαρκούν λίγο περισσότερο από αυτήν, όπως η Μissha M Perfect Cover BB.
  Σε αυτό το σημείο, να σας πω και για τα οφέλη που ισχυρίζεται ότι παρέχει στο δέρμα. Η λεύκανση της επιδερμίδας και η βελτίωση των ρυτίδων, όπως σας έχω πει επίσης σε ένα από τα προηγούμενα ποστ, είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό σε όλες σχεδόν τις ασιατικές BBs, και εδώ έχουμε επίσης αντηλιακή προστασία με SPF 25. Ίσως για τις ημέρες του χειμώνα είναι αρκετό, αλλά σίγουρα δεν είναι για το καλοκαίρι με τον καυτό ήλιο!
  Στην πραγματικότητα αυτό είναι το δεύτερο σωληνάριο που είχα αγοράσει, αλλά επειδή στο ενδιάμεσο μου έχουν αρέσει άλλες BB creams, δεν νομίζω ότι θα ξαναγοράσω την συγκεκριμένη.

Skin79 Super+ Beblesh Balm BB Triple Functions (UV Interception)


  Αποφάσισα να αγοράσω αυτήν την εκδοχή, καθαρά λόγω του υψηλού δείκτη προστασίας. Έχει SPF 50, το οποίο θεωρώ ιδανικό για τις ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού (σας έχω πει ακόμα ότι δεν μου αρέσει το μαύρισμα; Όχι πραγματικά το μισώ, αισθάνομαι ότι ο ήλιος καταστρέφει το δέρμα μου... όχι, όχι ευχαριστώ :P). Σκέφτηκα ότι θα ήταν ίδια με την Hot Pink, απλά με υψηλότερο SPF, αλλά τελικά είναι λίγο διαφορετική.
  Η συσκευασία είναι η ίδια, έχει την ίδια αντλία, είναι απλώς πορτοκαλί αντί ροζ. Η σύσταση της είναι ίδια με της Hot Pink, ίσως λίγο πιο υδαρής, και οι δύο εφαρμόζονται ομοιόμορφα. Ωστόσο, το πρώτο πράγμα που παρατήρησα αμέσως και η μεγαλύτερη διαφορά είναι η απόχρωση. Έχει εμφανείς κίτρινους υποτόνους, είναι αρκετά πιο ανοιχτή από την ροζ, και όταν την εφαρμόζω στο πρόσωπό μου βλέπω ότι με κάνει να φαίνομαι χλωμή... δεν ξέρω, απλά δεν ταιριάζει στο χρώμα μου τόσο καλά.. Νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα σε πιο ανοιχτές επιδερμίδες με κίτρινους υποτόνους.
  Το τελείωμα που αφήνει στο δέρμα είναι επίσης το ίδιο ημι -ματ, όπως η ροζ ΒΒ, είναι εξίσου ενυδατική, αλλά δεν μπορώ να πω αν κρατάει για πολλές ώρες, γιατί δεν την δοκίμασα ποτέ να βγω έξω από το σπίτι και να γυρίσω για παράδειγμα το βράδυ (δεν μου αρέσει το χλωμό του άρρωστου :P)
  Γενικά, αν η απόχρωση δεν ήταν τόσο ανοιχτή, θα ήταν εντάξει, αλλά δυστυχώς λόγω αυτού δεν έχει χρησιμοποιηθεί όσο θα ήθελα. :-/


Skin79 Super+ Beblesh Balm BB (VIP Cold Collection)


Το κουτάκι το πέταξα.. :P

  Ξέρω, μοιάζει να είναι ίδια με την Hot Pink, αλλά η κύρια διαφορά βρίσκεται στα συστατικά. Οι ομοιότητες με την ροζ εκδοχή είναι τα οφέλη που παρέχει στο δέρμα (λεύκανση, βελτίωση των ρυτίδων και SPF 25), αλλά αν διαβάσετε στο πίσω μέρος της συσκευασίας θα δείτε αυτό: «Η άφθονη θρέψη με εκχυλίσματα Χρυσού και Χαβιαριού φροντίζει το δέρμα εντατικά για να δημιουργήσει  μια λαμπερή, υγιή επιδερμίδα". Από εκεί λοιπόν και το Gold Collection . :)
  Η συσκευασία είναι ο ίδιος σωλήνας με αντλία, αν και είναι ο χρυσός. Η ίδια η κρέμα είναι επίσης παρόμοια με την ροζ εκδοχή όσον αφορά την σύσταση, την εφαρμογή, το άρωμα, το τελείωμα, η μόνη διαφορά είναι μια μικρή παραλλαγή στην απόχρωση. Η VIP Gold είναι περισσότερο μπεζ - γκρι. Οφείλω να ομολογήσω ότι την έχω δώσει τελικά στην μητέρα μου, γιατί όταν την δοκίμαζα την αισθανόμουν λίγο βαριά στο δέρμα μου, ενώ στο δικό της δέρμα ταιριάζει καλύτερα. Γενικά έχω σχεδόν την ίδια άποψη για την συγκεκριμένη BB cream όπως και με την ροζ (η ροζ μου αρέσει περισσότερο όμως), αλλά και πάλι ο μόνος λόγος που θα την ξαναγοράσω είναι για την μητέρα μου..







Εδώ είναι τα swatches. Σκέφτηκα να σας τα δείξω όλα μαζί, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε τις διαφορές μεταξύ τους.



  Πριν κλείσω αυτό το post να σας πω μερικές λεπτομέρειες. Και οι 3 BB creams αυτές παρατήρησα ότι έχουν καλύτερη διάρκεια όταν δεν χρησιμοποίησα πριν ενυδατική κρέμα. Χρησιμοποιούσα όμως primer (είτε αυτό από Sephora ή το Tea Tree Pore Minimiser). Και όπως πάντα, από πάνω έβαζα πούδρα. Δεν μου προκάλεσαν ποτέ προβλήματα με σπυράκια ή ερεθισμούς και μετά την αφαίρεσή τους το δέρμα μου το ένιωθα αρκετά απαλό. Τώρα, αν σας συστήνω κάποια από αυτές; Ναι! Θα έλεγα ότι αν δεν το έχετε κάνει ήδη, δοκιμάστε κάποια, γιατί είναι πραγματικά πολύ καλής ποιότητας και ανάλογα με το δέρμα σας θα μπορούσε να είναι αυτό που ψάχνετε! Εκτός αυτού, μπορείτε να πάρετε τις μικρές συσκευασίες που είναι ότι πρέπει για δοκιμαστικά!

  Αυτά λοιπόν με τις BB creams, ή τουλάχιστον μέχρι να έχω κάποια άλλη να σας δείξω!! :D Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές; Είμαι σίγουρη ότι πολλές από εσάς έχετε! Ποια η άποψη σας; Πείτε μου στα σχόλια, όπως επίσης θα χαρώ αν έχετε να μου προτείνεται κάποια που δεν έχω μέχρι τώρα δοκιμάσει!!

Τα λέμε σε επόμενο ποστ! xoxo ♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪

2 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει την Hot Pink και την Vip Gold και προτιμώ την δεύτερη...μου ταιριάζει καλύτερα ως απόχρωση και ως τελείωμα....
    Nice post !!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ευχαριστώ κορίτσιιιιιιι!!!! ♥♥♥ Εγώ πάλι, μετά την Missha το χάος... χαχαχαχαχαα :P Είναι από τις πιο καλές πάντως που υπάρχουν. :)

      Διαγραφή