Blooming Sparkly Red Rose

For English

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014

Banila Co. Clean It Zero

   Γεια σας! Είμαι και πάλι εδώωω! Επιτέλους τέλειωσα με τα Γερμανικά και απολαμβάνω ελευθερία από το διάβασμα! 
  Για αυτό το post αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα προϊόν που έχω από τον Απρίλιο και το χρησιμοποιώ από τότε. Είναι το Banila Co. Clean It Zero σορμπέ καθαρισμού.
 Αυτό είναι το πρώτο καθαριστικό τέτοιου τύπου που χρησιμοποιώ. Μέχρι τώρα αφαιρούσα το μακιγιάζ μου με μαντηλάκια καθαρισμού, το Bioderma, με ένα λαδάκι ή απλά ένα τζελ cleanser. Είχα διαβάσει πολλά για τα cleansing balms και πραγματικά μου είχαν κινήσει την περιέργεια να δοκιμάσω ένα. Επέλεξα το συγκεκριμένο αν και δεν είναι ακριβώς balm, γιατί εμφανιζόταν συνέχεια στα αποτελέσματα αναζήτησης και φαινόταν αρκετά ενδιαφέρον! Εντάξει, θα μπορούσα να ξεκινήσω με ένα κλασσικό balm, που να το βρίσκω και εύκολα, όπως το The Body Shop Camomile Balm ή της Clinique το Take The Day Off, αλλά όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις, στράφηκα στον υπέροχο κόσμο των κορεατικών προϊόντων ομορφιάς!



   Για αρχή, η συσκευασία του είναι Πολύ χαριτωμένη και κοριτσίστικη! Περιέχει 180ml τα οποία, για να λέμε την αλήθεια, θα μου κρατήσουν αρκετό καιρό! Το δοχείο είναι ανθεκτικό πλαστικό, έτσι ώστε ακόμη και αν το ρίξω δεν πρόκειται να σπάσει. Όταν το ανοίγεις, υπάρχει μια χαριτωμένη σπατουλίτσα, πάντα συν για την υγιεινή, και ένα προστατευτικό πλαστικό κάλυμμα. Το ίδιο το καθαριστικό είναι καταπληκτικό! Έχει ένα ανεπαίσθητο ευχάριστο άρωμα, ίσα που το μυρίζεις. Η υφή του είναι πρωτόγνωρη .. Είναι σχεδόν σαν βούτυρο, αλλά πολύ λεπτότερο, και μόλις αγγίζει το δέρμα λιώνει και γίνεται σαν λαδάκι. Είναι πολύ άνετο στο δέρμα και αφαιρεί το μακιγιάζ πολύ καλά, ακόμη και κάποιες δύσκολες στην αφαίρεση μάσκαρα (δεν ξέρω για αδιάβροχη μάσκαρα όμως, γιατί δεν μου αρέσει κι έτσι ποτέ δεν χρησιμοποιώ) και το σημαντικότερο, χωρίς κανένα ερεθισμό στο δέρμα ή τα μάτια. Αυτό σας το λέω, γιατί έχει τύχει να μπει προϊόν στα μάτια μου, κατά την αφαίρεση του μακιγιάζ και δεν κατάλαβα τίποτα!
   Κανονικά, το κύριο μέλημά μου με οτιδήποτε έχει να κάνει με περιποίηση προσώπου, είναι εάν προκαλεί λιπαρότητα, γιατί έχω ήδη την δικιά μου, δεν χρειάζομαι επιπλέον, ευχαριστώ! :D Αυτό το καθαριστικό ωστόσο δεν προκαλεί καθόλου! Αφού ξεπλυθεί με νεράκι, το δέρμα παραμένει μαλακό, ενυδατωμένο με κανένα σημάδι λαδίλας! Και στο ζουμί: Καθαρίζει όντως; Κι όμως, ναι! Για να το τεστάρω έχω δοκιμάσει το Bioderma, το Avene Cleanance Water και το Thayer's toner μου με ένα βαμβάκι και δεν βρήκα ίχνος μακιγιάζ. Αν θέλετε βαθύτερο καθαρισμό φυσικά, μπορείτε να ακολουθήσετε με ένα καθαριστικό της επιλογής σας, για παράδειγμα, έχω της Apivita τον Κρεμώδη Αφρό Καθαρισμού με Λεβάντα και Ελιά.
   Να αναφέρω απλά κάτι εδώ: Τα sherbets καθαρισμού δεν είναι ασυνήθιστα στις κορεάτικες μάρκες ομορφιάς, πολλές εταιρείες έχουν κυκλοφορήσει το δικό τους, όπως η TonyMoly, η 3 Concept Eyes, η Mizon και φυσικά η Banila Co. Τα Sherbets είναι απλά πιο εύκολα στην χρήση από τα λαδάκια καθαρισμού, και χρησιμοποιούνται στο πρώτο στάδιο μιας τυπικής ρουτίνας περιποίησης. Αν δεν γνωρίζετε για την τυπική κορεάτικη ρουτίνα περιποίησης προσώπου αξίζει να ρίξετε μια ματιά, ακόμα και αν νομίζετε ότι είναι ολίγον τι υπερβολική, δίνει τροφή για σκέψη. (^_^)
   Είχα πάρει το Banila Co. Clean It Zero από το Gmarket με ένα εκπτωτικό κουπόνι για 13.750 Won, δηλαδή κοντά 10 ευρώ, η τιμή του είναι περίπου 25.000 Won (25 $ ~ 18 ευρώ) για τα 180ml και είναι το Original σε συσκευασία special edition. Μπορείτε επίσης να το βρείτε στο eBay για περίπου $25 τα 100ml (τα επιπλέον 80ml σε αυτό που έχω είναι μέρος του special edition). Υπάρχουν άλλοι 3 διαθέσιμοι τύποι πέρα από το Οriginal και είναι οι Radiance, Resveratrol και Purity για ευαίσθητο δέρμα.

Πώς χρησιμοποιείται

   Έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει ένα balm καθαρισμού ή sherbet ή λαδάκι; Θα δοκιμάζατε ένα sherbet, αν δεν έχετε ήδη; Ποια είναι η γνώμη σας για το Clean It Zero; Πείτε μου στα σχόλια τι νομίζετε! 

Μέχρι το επόμενο post! xoxo ƪ(‾.‾“)┐

6 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.... δεν ήξερα καν αυτόν τον τύπο προϊόντος. Ευχαριστούμε Ασπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρέα ούτε εγώ ήξερα, αλλά ψάξε ψάξε βρίσκω διάφορα!Εγώ ευχαριστώ ^_^

      Διαγραφή
  2. εχμ το θελω,end of discussion!θα περιμενω λινκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή