Blooming Sparkly Red Rose

For English

Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

Used.Loved.Gone!Empties time! (^_^)

  Δεν ξέρω για σας, αλλά τα «Empties» είναι ένα από τα αγαπημένα μου  θέματα στον κόσμο του beauty blogging/vlogging. Συνήθως είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε τα θετικά και αρνητικά ενός προϊόντος, όταν χρησιμοποιηθεί μέχρι να τελειώσει. Όπως ξέρετε, μερικές φορές μπορεί να έχουμε διαφορετική άποψη για ένα προϊόν ομορφιάς στο τέλος απ' ότι όταν αρχίσαμε να το χρησιμοποιούμε. Έτσι, επειδή έχω μαζέψει κάποια πράγματα που τελείωσα το τελευταίο δίμηνο, αποφάσισα να κάνω ένα empties ποστ για σας! 

[Read in English]


1) Μπορεί και να έχω χρησιμοποιήσει μερικές μασκούλες... Ναι, είναι αλήθεια! Λατρεύω τις sheet masks όπως ονομάζονται! Είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Ασία και όχι χωρίς λόγο! Βλέπετε, υπάρχουν διάφοροι τύποι για τις διάφορες ανάγκες του δέρματος (π.χ. λεύκανση, τον έλεγχο της λιπαρότητας, σύσφιξη των πόρων, ενυδάτωση, φροντίδα για προβληματικές επιδερμίδες, αντιγήρανση, κλπ), είναι εξαιρετικά εύκολες στην χρήση (απλά βάζεις την μάσκα στο πρόσωπό, την αφήνεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, την βγάζεις, και με λίγο μασάζ μέχρι να απορροφηθεί το υπόλοιπο της ουσίας έχεις τελειώσει!) και σε γλιτώνουν από την ταλαιπωρία του να πρέπει να εφαρμόζεις την κρέμα/μάσκα και στη συνέχεια να χρειάζεται να ξεπλύνεις, που σημαίνει ότι μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν έξω από το σπίτι, για παράδειγμα, ενώ ταξιδεύεις! Αν είστε ένα beautyaddict όπως εγώ, ΠΡΕΠΕΙ να τις δοκιμάσετε! Αυτές που έχω χρησιμοποιήσει είναι από ασιατικές μάρκες, ως επί το πλείστον κορεάτικες και από Ταϊβάν. 
[Brands: Missha, My Scheming, Nature Republic, The Face Shop, TonyMoly, My Beauty Diary, Hello Kitty, Bihada Ichizoku κ.α]


2) Πάμε στα προϊόντα για μαλλιά και σώμα. Τελείωσα το Le Petit Marseillais Σαμπουάν με Λευκή Άργιλο και Γάλα Γιασεμιού, για λιπαρά μαλλιά. Μου άρεσε αρκετά, δεν ξηραίνει τα μαλλιά, δεν το αισθανόμουν βαρύ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με έσωσε από την λιπαρότητα.. Ένα άλλο προϊόν για τα μαλλιά, το οποίο έχει γίνει HG (με απλά λόγια απαραίτητο) για μένα, είναι το Aussie 3 Minute Miracle Colour Deep Treatment. Αυτό ήταν το 3ο μου μπουκάλι, έχω ήδη αγοράσει και χρησιμοποιώ το 4ο κάθε φορά που λούζω τα μαλλιά μου. Έχω τελειώσει επίσης και το B.U Deo Body Spray RockMantic και το Garnier Mineral Fresh Deodorant Spray. Τίποτα ιδιαίτερο γι' αυτά. Απλά αρέσει να μυρίζω ωραία :-D


3) Είχα ακούσει πολλά για τα Αποσμητικά Crystal και επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν θα ξαναγοράσω αποσμητικό άλλης εταιρίας! Δεν σταματάει την εφίδρωση (το οποίο είναι αφύσικο και ανθυγιεινό!), αλλά εμποδίζει την δυσοσμία. Τα roll-ons είναι και πιο εύκολα στην χρήση, αν και έχω επίσης τον κρύσταλλο, τον οποίο ακόμα δεν έχω δοκιμάσει. Από τα διαθέσιμα αρώματα έχω δοκιμάσει επίσης το Ρόδι, το οποίο είναι το αγαπημένο μου, και αυτό ήταν με Λεβάντα&Άσπρο Τσάι. Στη συνέχεια, έχω ένα δυστυχώς άδειο.. Αναφέρομαι στο Essence Studio Nails Better Than Gel Nails 3in1 Remover. Δυστυχώς γιατί ήταν ένα καταπληκτικό προϊόν, η εταιρία όμως το σταμάτησε.. πφφφφφφ
  Πάμε στα προϊόντα προσώπου. Γνωρίζετε όλοι το L'Oreal Ideal Glow Λάδι Καθαρισμού. Με άφησε πολύ ικανοποιημένη, έκανε καλή δουλειά με την αφαίρεση του μακιγιάζ και το χρησιμοποιούσα πριν από το πλύσιμο με κάποιο καθαριστικό (πάντα πλένω το πρόσωπό μου). Δεν αφαιρεί εντελώς το "βαρύ" μακιγιάζ ματιών και την μάσκαρα, αλλά βοηθάει από άποψη χρόνου. Θα το ξαναγοράσω μάλλον, απλά έχω πολλά άλλα προϊόντα καθαρισμού που περιμένουν να χρησιμοποιηθούν. Ένα άλλο προϊόν που τελείωσε είναι ο Clinique Anti-Blemish Solutions Αφρός Καθαρισμού. Τον είχα αγοράσει σε ένα σετ, όταν αντιμετώπιζα προβλήματα με σπυράκια, αλλά εκτός από το ότι ένιωθα να ξηραίνει το δέρμα μου, δεν έκανε και τίποτα, λόγος για τον οποίο τον είχα αφήσει στην άκρη μέχρι τώρα... Το χρησιμοποίησα ίσα ίσα για να τελειώσει. Το Nuganic Customize Pore Control Essence είναι ένα προϊόν που υπήρχε μέσα στο Memebox #5. Είναι ένα πολύ ελαφρύ, διαφανές τζελ για διεσταλμένους πόρους, το οποίο υπόσχεται επίσης να προστατεύσει το δέρμα από σπυράκια. Ήταν πολύ ευχάριστο στην χρήση κάθε πρωί, πριν από την ενυδατική μου, και βοήθησε λίγο με την εμφάνιση των πόρων γύρω από τη μύτη και το μέτωπο, αλλά δεν έκανε και θαύματα! Δεν μπορώ να το αγοράσω ξανά, ακόμη και αν το ήθελα, γιατί δεν μπορώ να το βρω πουθενά online σε λογική τιμή (στο eBay το βρήκα με $25 περίπου, αλλά χρεώνουν $20 έξοδα αποστολής από Αμερική... Καλά,σίγουρα!!)


4) Άφησα τα προϊόντα μακιγιάζ στο τέλος.. Το Sephora Smoothing Primer είναι ένα προϊόν που μου άρεσε πολύ, έκανε την εφαρμογή των προϊόντων βάσης πολύ εύκολη και έδινε ματ τελείωμα στο δέρμα. Θα το αγοράσω και πάλι, όταν τελειώσω κάποιο από τα primer που χρησιμοποιώ αυτήν την στιγμή. Στη συνέχεια, έχω την αγαπημένη μου πούδρα!Η BareMinerals READY Touch Up Veil SPF 15 είναι για μένα απλά εκπληκτική! Δίνει ένα airbrushed τελείωμα και κάνει το δέρμα να φαίνεται άψογο! Το μόνο μικρό μειονέκτημα είναι η τιμή της. Για πούδρα την θεωρώ λίγο τσιμπημένη (δεν μπορώ να βρω πόσο την έχουν στα Sephora εδώ στην Ελλάδα, νομίζω είναι πάνω από 25 ευρώ, ωστόσο μπορείτε να την βρείτε και online), πάντως αξίζει! Θα την αγοράσω ξανά σίγουρα! Όταν πρόκειται για τις Maybelline Mascaras ξέρω ότι πολλοί έχουν πολλά υπέροχα πράγματα να πουν, μέσα σ'αυτούς κι εγώ! Η Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara  έγινε γρήγορα μία από τις αγαπημένες μου! Έκανε τις βλεφαρίδες μου να φαίνονται πιο γεμάτες, έδινε όγκο, μήκος και τις γυρνούσε φυσικά! Ο μόνος λόγος που δεν θα την ξαναπάρω σύντομα είναι ότι θέλω να δοκιμάσω όλες τις μάσκαρα του κόσμου! lol Οκ, τι έχουμε μετά; Α ναι, Maybelline Fit Me Concealer No.15. 3η συσκευασία που τελειώνω, η 4η ήδη χρησιμοποιείται. Αυτό τα λέει όλα! Τέλος, έχω μία χρωματιστή μάσκαρα.. Δεν τις χρησιμοποιώ τις χρωματιστές κατά τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά τις αγαπώ για το καλοκαίρι! Αγόρασα την Inglot Colour Play Mascara το περασμένο καλοκαίρι, αλλά η πωλήτρια εκεί έκανε μια κοτσάνα και μου έδωσε την σκούρη μωβ απόχρωση, που μοιάζει με μαύρη, αν και είχα ζητήσει την έντονη ανοιχτή μωβ, που ήταν πανέμορφη... Τέλος πάντων, νομίζω ότι κόστισε περίπου 8-9 ευρώ, γι 'αυτό και την κράτησα, αλλά τώρα έχει γίνει χάλια, έχει μαζευτεί σε "μπιλάκια" (μη γελάτε, πώς τα λένε αυτά?!) και επομένως στο καλό! Όχι, δεν με ενδιαφέρει να την διορθώσω! (σημείωση: την έχω και στην ανοιχτή πράσινη απόχρωση κι είναι πολύ καλύτερη!)


Αυτά ήταν τα empties μου! Ελπίζω να σας άρεσαν! Επίσης, πείτε μου αν έχετε χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε από αυτά τα προϊόντα και ποιες ήταν οι σκέψεις σας γι' αυτό! 

Μέχρι το επόμενο ποστ!! xoxo

10 σχόλια:

  1. Xaxxaxax Oι μασκούλες πόσο cute!!! H Αussie εμένα δεν μου άρεσε καθόλου... Το Ideal Glow μου αρέσει...όχι χωρίς bioderma, αλλά μου αρέσει. Το Krystal το έχω -σε δύο αρώματα μάλιστα- αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα...Το sephora primer μου αρέσει αλλά χρησιμοποιώ άλλα αυτό τον καιρό...να σου πω την αλήθεια το προτιμώ για φθινόπωρο-χειμώνα...
    Μου αρέσουν και εμένα τα empties posts αλλά να τα διαβάζω σε άλλους δεν έχω την υπομονή να τα μαζεύω :P
    Φιλιά Άσπα μου ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε Κι εγώ τα είχα στην άκρη πόσο καιρό, έφαγαν ένα σούτι τώρα κι ησύχασα!! :D
      Ευχαριστώ κορίτσιιι!! (´ε`*)

      Διαγραφή
  2. τι παρέλαση sheet masks ήταν αυτή?
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ, αν και θα ήθελα. Κ μένα μου αρέσουν τα empties.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε μ'αρέσουν και τις χρησιμοποιώ αρκετά συχνά!!να δοκιμάσεις, εγώ έχω κολλήσει!! :)

      Διαγραφή
  3. πεθαινω για το blog σου! εχω κι εγω τρελη αδυναμια σε Ασιατικες μαρκες καλλυντικων! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!Έτσι να μαζευόμαστε πολλές :D

      Διαγραφή
  4. Και εγώ λατρεύω τα empties.. Αν και δύσκολα μαζεύω πολλά για post εγώ χαχαχ
    Το Maybelline Fit Me Concealer το χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο και μου αρέσει και μένα πολύ ;)
    Επιπλέον με έβαλες σε πειρασμό να δοκιμάσω μάσκαρα σε πράσινο χρώμα από inglot χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Fit Me concealer exei ginei sta8ero sth sullogh..Oxi oti de 8a paroume alla concealer pros 8eou...lol Einai arketa kalh h mascara,oxi tpt to idaitero na ksereis..Dinei xrwma kai einai oikonomikh,exei kalutero apotelesma panw apo allh omws.Just so you know :)

      Διαγραφή
  5. Θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω κάποια "ασιάτικη" μάσκα!
    Το αποσμητικό από Garnier(mineral, αλλά όταν το είχα πάρει εγώ,δεν θυμάμαι αν το είχα στη "μυρωδιά fresh")το μισώ & λίγα λέω! Ιδρώνω πολύ ο άνθρωπος ωσάν μικρό γουρουνάκι, εκτός του γεγονότος ότι έκανε την εφίδρωση ακόμη εντονότερη, μύριζε & χάλια..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις,είναι φοβερές!Όσο για το αποσμητικό το συγκεκριμένο μύριζε όπως λέει φρεσκάδα,αλλά τα αποσμητικά σπρέι δεν τα χρησιμοποιώ στις μασχαλίτσες,όταν παίρνω τα ψεκάζομαι για να μυρίζω καθαριότις..χαχαχαχα Οπότε δεν είχα πρόβλημα με την απόδοση του.Γενικά για αποσμητικό χρησιμοποιώ αυτά από Crystal :)

      Διαγραφή